نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 20:17

پیروانی: سقف قرارداد را متوجه نمی‌شوم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قانون سقف قراردادی که برای تیم‌ها درنظر گرفته‌اند را متوجه نمی‌شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که حدود 10 ساعت منتظر ماندند و پیگیر اخبار و اتفاقات باشگاه پرسپولیس هستند. نه من و نه هیچکس دیگر نمی‌تواند برای پرسپولیس شرط بگذارد. باشگاهی به این بزرگی از همه بزرگتر است و اگر در آمدنم تاخیر داشتم به دلیل خستگی بود، چون سال سختی را پشت سر گذاشتیم و رقابت سختی داشتیم. خدا کمک کرد و زحمات مدیریت و افراد باشگاه در نهایت به بار نشست. کادر فنی و بازیکنان بسیار زحمت کشیدند تا این اتفاق بزرگ رقم خورد.

وی با بیان اینکه واقعاً خسته بودیم، خاطرنشان کرد: هرچند که در باشگاه حضور نداشتم، اما از دور پیگیر تمام کارهای باشگاه بودم. وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی خودم می‌دانم، چون عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. من مخلص هرکسی هستم که بتواند خنده را روی لب هواداران پرسپولیس بیاورد. امروز هم نشستی داشتیم و می‌توانید از مدیرعامل بپرسید که قراردادم را سفید امضا کردم و هیچ شرطی نداشتم. با افتخار کنار پرسپولیس هستم. رقابت با تیم‌هایی که واقعاً سرمایه‌گذاری می‌کنند سخت است؛ سقف قراردادی که گذاشته‌اند را متوجه نمی‌شوم. محدودیت‌هایی که برای نماینده‌های فوتبال ایران در آسیا گذاشته‌اند را درک نمی‌کنم. من بازیکن نیستم، اما باید از بازیکنان دفاع کنم. حداقل باشگاه‌هایی که در آسیا هستند دست‌شان باید باز باشد. امیدوارم امسال هم بتوانیم جام‌های سال‌های گذشته را برای هواداران کسب کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درمورد ورود دیرهنگام این تیم به بازار نقل‌وانتقالات، گفت: وقتی پول نداشته باشید رقابت سخت است. ما سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم. تقریباً همه در جریان هستند که ما در تمام زمینه‌ها مشکل داشتیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311774

مهمترین اخبار ایران و جهان: