نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 08:47

اهدای ۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از اهدای ۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی زیر پوشش کمیته امداد در روز عید غدیر خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آئین اهدا ۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاه و کمک به نیازمندان همزمان با ایام با سعادت دهه ولایت و امامت با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید در خانواده‌های تحت پوشش این نهاد و تأمین بخشی از نیازهای ضروری این عزیزان برگزار شد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره در تلاش بوده که با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از کمک‌های خیرین و با حفظ کرامت مددجویان نیز تلاش برای رفع موانع ازدواج آسان به آغاز زندگی مشترک جوانان کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش ۳۰ میلیون تومانی هر سری جهیزیه اشاره و تصریح کرد: ۳۲۳ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای از جمله یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز تدارک دیده شد که در روز عید غدیر به صورت رایگان به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد اهدا شد.

ترکمانه خاطر نشان کرد: علاوه بر توزیع جهیزیه در روز عید غدیر یک هزار قلم لوازم خانگی نیز شامل یخچال، کولر آبی و لباسشویی به خانواده‌های نیازمند مورد حمایت کمیته امداد اهدا شد.

وی با اشاره به اهمیت کمک به توسعه امر ازدواج جوانان اضافه کرد: در حال حاضر هیچ نوعروسی زیر پوشش کمیته امداد در انتظار دریافت جهیزیه نبوده و به محض ارائه عقدنامه می‌توانند از این خدمت و کمک‌ها بهرمند شوند.

ترکمانه در پایان خاطر نشان کرد: کمک‌های به موقع خیرین سخاوتمند استان کرمانشاه و حمایت‌های دولت سبب شده تا بتوانیم این خدمات ارزشمند به مددجویان و نیازمندان داده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1341374

مهمترین اخبار ایران و جهان: