نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 12:08

نادعلی: روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد

عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد، هر چند با نقطه ایده‌آل فاصله دارد اما با این برنامه‌هایی که تشریح شد معتقدم که افق خوب و تاثیرگذاری در روزنامه همشهری می‌توان متصور شد.

به گزارش فارس،  علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز ساعت زیادی از وقت شورا به ارائه گزارش موسسه همشهری اختصاص داده شد و بعد از آن نیز اعضای شورای شهر به بیان نظرات خود پرداختند.

وی  ادامه داد: روزنامه همشهری در ادوار گذشته به دلیل رویکردهای مختلف سیاسی تاثیرگذاری سیاسی داشته و حتی تاثیرگذاری‌اش در حد ملی بوده، در این دوره مدیریت شهری همشهری جناحی نیست و نه ما در شورای شهر و نه شهردار تمایلی به جناحی بودن همشهری نداریم و معتقدیم که اگر همشهری می‌خواهد نگاه ملی داشته باشد باید حول موضوعاتی همچون انقلاب اسلامی و در هماهنگی با موضوعات جمهوری اسلامی باشد.

نادعلی گفت: باید خط تعادل در روزنامه همشهری حفظ شود ما روزنامه همشهری را در شرایط بدی تحویل گرفتیم چرا که بدهی‌های کلان داشت و مدیران اسبق با این پیش فرض که دوره رسانه‌های کاغذی تمام شده توجهی به مسائل همشهری نمی‌کردند؛ اما در این مدت، مدیریت فعلی ایستاد و تحولی در روزنامه ایجاد کرد.

به گفته نادعلی، در حال حاضر روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد، هر چند با نقطه ایده‌آل فاصله دارد اما با این برنامه‌هایی که تشریح شد معتقدم که افق خوب و تاثیرگذاری در روزنامه همشهری می‌توان متصور شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292530

مهمترین اخبار ایران و جهان: