نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 23:57

صحبت‌های بازیکن هلند پس از پیروزی برابر ایران

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، گیجس جورنا پس از دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران که سه بر دو به سود هلند تمام شد، اظهار داشت: در ست اول و سوم این مسابقه تیم ملی والیبال ایران فشار زیادی را در سرویس به تیم هلند تحمیل کرد. اما همانطور که مشاهده کردید ما نیز چنین کاری را با تیم ملی والیبال ایران انجام دادیم.

وی تصریح کرد: هر زمانی که هلند سرویس بهتری زد، در آن ست به پیروزی رسیدیم و هر زمانی که تیم ایران در سرویس بهتر عمل کرد، پیروز میدان بود. از نظر من هر دو تیم بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند که باعث شد بازی سخت و نزدیکی داشته باشیم. خوشحالم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی در خصوص جو سالن و حضور تماشاگران ایرانی نیز بیان کرد: جو فوق‌العاده‌ای را شاهد بودیم. این‌که تماشاگران ایرانی و هلندی زیادی در سالن بودند، واقعاً خوشحال کننده بود. همین موضوع موجب شد که لحظه به لحظه در جریان بازی جو سالن بهتر شود. هواداران هر دو تیم تمام و کمال پشت تیم خود ایستاده بودند.

تیم ملی والیبال ایران هفته دوم لیگ ملت‌ها را با یک برد برابر آلمان و سه ناکامی برابر آمریکا، ایتالیا و هلند به پایان رساند تا در مجموع هفته اول و دوم، دو برد و ۸ امتیاز کسب کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306574

مهمترین اخبار ایران و جهان: