نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 17:43

انتخاب نا آگاهانه از اهداف دشمن است

گرگان-فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا مردم ایران را ناامید کند، گفت: تمام هدف دشمن این است که مردم در انتخاب های خود اشتباه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ملک شاهکویی در مراسم یادمان حماسه مجنون و بزرگداشت سردار هفده ساله لشکر ویژه ۲۵ کربلا، شهید داوود شیخ هدایتی در علی آباد کتول گفت: حضور فیزیکی در میدان و حضور در صحنه درسی است که امروز باید از شهدا آموخت.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، افزود: خیلی‌ها فکر می‌کردند دشمن پشت دروازه‌های ایران رسیده است و این دروغ را باور کرده و سکوت اختیار کردند.

سردار علی ملک شاهکویی گفت: مانند جنگ صفین که امیرالمومنین (ع) جنگ پیروز شده را با یک عملیات فریب از سوی عمروعاص واگذار کرد، دشمن هر روز برای ما ترفند و دروغ و عملیات روانی سنگینی ایجاد می‌کند، ولی واقعاً در میدان این‌طور نیست.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا مردم ایران را نا امید کند، گفت: ما پایان امسال دو امتحان مهم با عنوان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم تمام هم و غم دشمن این است در خبرگان رهبری مردم در انتخاب شأن اشتباه کنند.

وی ادامه داد: اگر مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲ ضعیف باشد مطمئن باشید هم از لحاظ معیشت و هم امنیت با مشکل مواجه خواهیم شد.

ملک شاهکویی اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و سرویس‌های جاسوسی همه در تلاش هستند که مردم معیشت و اقتصاد را به انتخابات گره بزنند.

فرمانده سپاه نینوا افزود: باید با مردم به ویژه با جوانان صحبت کنیم و روشنگری کنیم، دشمن جوانان ما را نشانه گرفته است و به دنبال ناامید کردن آن‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306030

مهمترین اخبار ایران و جهان: