نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 18:19

نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس با سردار احمدیان

نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار شد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست امروز دوشنبه این کمیسیون، اظهار داشت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز نشستی را با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب آقای احمدیان در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات آقای شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح دیدگاه های خود درباره چالش ها و اولویت های امنیت کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با دبیرخانه تاکید کردند.

عمویی تصریح کرد: در این نشست، احمدیان هم اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در قانون گذاری و ضرورت تنقیح قوانین با توجه روزآمد شدن مسائل کشور تاکید کرد. احمدیان همچنین از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1296374

مهمترین اخبار ایران و جهان: