نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 20:59

تابلو مشخصات پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها باید در محل اجرا نصب شود

گرگان-مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: دهیاری‌ها باید تابلو حاوی اطلاعات و مشخصات پروژه‌های عمرانی را در محل اجرای‌ پروژه، نصب کنند تا عموم ساکنان از آن آگاه شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدکمال محب حسینی با بیان این خبر گفت: در راستای اهمیت شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عمرانی دهیاری‌ها در سطح روستاها و همچنین به منظور آگاه‌سازی مردم از کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی این نهاد، الگوی تابلو مشخصات پروژه‌های عمرانی توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال‌های قبل طراحی و به کلیه بخشداری‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: به رغم اهمیت موضوع و تأکیدات به عمل آمده در برخی از بازدیدهای میدانی مشاهده می‌شود دهیاری‌ها در نصب این تابلو و اطلاع رسانی پروژه‌های عمرانی، جدیت لازم را ندارند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: بر همین اساس و با توجه به توزیع قابل توجه اعتبارات بین دهیاری‌های استان گلستان در سال جاری برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی، مجدداً طی مکاتبه با بخشداری‌های سراسر استان، الگوی تابلو مشخصات پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها ابلاغ و بر نصب آن در محل اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها، تأکید شد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت موضوع افزود: دهیاری‌ها هر پروژه‌ای را در سطح روستا آغاز می‌کنند و باید در همان ابتدا نسبت به تهیه و نصب تابلوی مشخصات پروژه در محل اجرا، مطابق با الگوی ابلاغی و به گونه‌ای که از فاصله مناسب برای عموم قابل دیدن باشد، اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326374

مهمترین اخبار ایران و جهان: