نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 14:04

دوران بزن در رو در ایذه تمام شده است

اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: دوران بزن در رو در ایذه تمام شده و عزم شورای تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که متخلفان را در این شهر به سزای کارشان برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید راه امنیت محمد قنبری با تسلیت و تبریک شهادت این نیروی ارزشمند به خانواده وی، مردم و مسئولان اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در این مراسم سه پیام بزرگ را به جهان مخابره کرد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: اولین پیام مردم ایذه به معاندان و منافقان بود؛ شما مردم ایذه اعلام کردید این منطقه سرزمین یلان و جوانمردانی است که برای دفاع از کیان و انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند، ایذه خواستگاه سرداران بزرگی همچون مرادی‌ها و لجم اورک ها، انقلاب و جوانمردی است.

وی گفت: مردم بختیاری به تعبیر مقام معظم رهبری با صداقت‌ترین و با وفاترین قوم به اسلام و انقلاب است.

حیاتی افزود: پیام دوم این حضور اقتدار و امنیت بود.

دبیر شورای تامین استان خوزستان عنوان کرد: به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و کسانی که با استوری‌های کذایی در فضای مجازی جوانان را اغفال می‌کنند هشدار می‌دهم، دوران بزن در رو در ایذه تمام شده است و عزم شورای تامین، دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که مسببیت و محرکین و نفوذ کنندگان در این شهرستان را به سزای کارشان برسانند.

حیاتی اظهار کرد: پیام سوم حضور مردم در مراسم تشییع شهید قنبری این است که دشمنان بدانند خوزستان مظهر وحدت اقوام و زندگی مسالمت‌آمیز است.

وی افزود: ایذه خواستگاه وحدت و همدلی است و با برگزاری این مراسم تشیع با حضور پرشور مردم، وحدت اقوام در این منطقه بیش از پیش مستحکم شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان خطاب به مردم ایذه گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون فرزندان و دسترنج شما بود، انقلابی که شما پدیدآورنده آن بودید در معرض جنگ تمام عیار ترکیبی و اقتصادی است و برای نگه داشتن این انقلاب باید بیش از گذشته جانفشانی کنیم.

وی تاکید کرد: امروز باید در همه جنبه‌های فرهنگی، نرم‌افزاری و اقتصادی همان کاری را کنیم که سرداران ایذه در جنگ تحمیلی علیه دشمن انجام دادند و امروز باید گوش به فرمان و سرباز ولایت و رهبری باشیم تا از این گردنه سخت تاریخی با افتخار گذر کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282674

مهمترین اخبار ایران و جهان: