نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 15:48

دشمن نبرد خود را با انقلاب به جبهه جنگ شناختی کشانده است

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن نبرد خود را در شرایط کنونی با انقلاب اسلامی به جبهه جنگ شناختی و ترکیبی کشیده است تا انقلاب را زمینگیر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در مصلی این شهر اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در ابعاد مختلف وظیفه و رسالت صیانت از ارزش‌های دینی و اعتقادی را دارد و در این زمینه سعی کرده تا در قالب برنامه‌ها و رویدادهای مختلف زمینه هدایتگری و اصلاح جامعه را با تغییر دیدگاه‌ها و تبیین و روشنگری فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در سنگر جهاد تبیین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی ترویج و نشر خوبی‌ها و تقویت مؤلفه‌های ارزشی در بین نسل هاست تا فرصتی فراهم آید که انقلاب اسلامی بتواند دستاوردهای عظیم خود را به نمایش بگذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل رسالت مبلغان دینی و اسلامی را در سنگر روشنگری‌ها و بیان حقایق رسالتی خطیر عنوان کرد و گفت: هرچند این موضوع از عهده تعدادی محدود و اندک خارج است اما از هر مناسبتی استفاده می‌کنیم تا زمینه آشنایی مردم را با الگوهای معرفتی و شناخت حقیقت مسیر و راه سعادتمندی بیان کنیم.

جعفر زاده اضافه کرد: در این مسیر سیره و سلوک انبیا و اولیای الهی مدنظر ماست تا با محوریت گروه‌های مختلف جامعه به ویژه گروه‌های تأثیرگذار بتوانیم اهداف سازمانی و ارزش‌های الهی را بیان کنیم.

وی از روحانیون به عنوان سررشته داران امر تبلیغ، تبیین و روشنگری یاد کرد و افزود: هرچند این موضوع وظیفه عمومی و همگانی است اما روحانیت از هر فرصت و منبری استفاده می‌کند تا ذکر الهی را یادآور شده و انسان‌ها را از خواب غفلت به سمت هوشیاری و روشنگری سوق دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گستردگی تبلیغات سوءدشمن علیه اسلام و ارزش‌های دینی امروز وظیفه تک تک آحاد جامعه به ویژه خانواده هاست تا فرزندان و نسل آینده را بیشتر و بهتر با مبانی اعتقادی و دینی آشنا کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319830

مهمترین اخبار ایران و جهان: