نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 16:28

پرداخت مطالبات گندم کاران مازندران به ۸۰۰ میلیارد تومان رسید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: در ادامه روند پرداخت مطالبات کشاورزان، طی دو روز گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان از وجه گندم کشاورزان استان مازندران واریز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران درباره پرداخت مطالبات گندم‌کاران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان، عملیات خرید تضمینی گندم از ۵۸هزار هکتار سطح زیر کشت این محصول در استان که از دهم خرداد آغاز شد، تاکنون بیش از ۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شده است.

وی گفت: مطالبات کشاورزانی که تا تاریخ ۳۱خردادماه گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله تحویل داده و اسناد مالی آن در بانک عامل تائید شد، به حساب آنها واریز شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان از کشاورزان مازندرانی، خواست: به دستورات کارشناسان کشاورزی عمل کرده و از برداشت در هنگام رطوبت بالای محصول گندم خودداری کرده و با اطمینان از رطوبت پایین، محصول تولیدی خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله تحویل دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308574

مهمترین اخبار ایران و جهان: