نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 11:10

دعوتنامه حضور خراسان‌جنوبی‌ها در راهپیمایی 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از عموم مردم این استان برای حضور در این اجتماع‌های مردمی مبارزه با استکبار ستیزی دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از عموم مردم این استان برای حضور در این اجتماع های مردمی مبارزه با استکبار ستیزی دعوت به عمل آورد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی آمده است: 
 بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله سیزدهم آبان صرفاً چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار والگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.  

یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی  حماسۀ جاویدان قیام  اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در عصر حاضر است؛ و آمریکای جنایتکار، مصداق اتم استکبار جهانی و طاغوت اعظم است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) در حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش به مردم بی دفاع غزه، آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران صهیونیست است.

بدینوسیله از عموم  اقشار مختلف مردم شریف خراسان جنوبی، خصوصا دانش آموزان و دانشجویان عزیز دعوت می شود با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، غیرت انقلابی و طنین‌ رسای شعار کوبنده و ضد‌استکباری هیهات منا الذله  و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را فریاد زنند و  حمایت قاطع خود را از مردم صبور و پیروزمند فلسطین اعلام نمایند.

مراسم راهپیمایی در مرکز استان شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح، از میدان ابوذر به سمت میدان قدس و با سخنرانی جناب دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.


 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558574

مهمترین اخبار ایران و جهان: