نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 14:57

کشف 2100 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف 2 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های فرعی نهبندان به ۲ دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی  کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

نیسان با ۲۱ رأس احشام بدون مجوز به مقصد نرسید  

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس هم گفت: مأموران پاسگاه انتظامی تپه طاق این شهرستان  هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه نیسان که حامل بار احشام بود مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از نیسان، ۲۱ رأس گوسفند که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوط ارزش ریالی احشام قاچاق یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران در این رابطه یک‌دستگاه خودرو توقیف و یک نفرمتهم دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609374

مهمترین اخبار ایران و جهان: