نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 12:54

هورسان رامسر نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود درباره رفتار دور از انتظار برخی از اعضای دو تیم هورسان رامسر و نیان الکترونیک مشهد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست کمیته انضباطی در خصوص حواشی دیدار مورخ پانزدهم آذرماه میان تیم‌های والیبال هورسان رامسر و نیان الکترونیک مشهد از مسابقات لیگ برتر والیبال سال 1402 روز دوشنبه (27 آذر ماه) با حضور اعضای کمیته انضباطی و آرش صادقیانی و محمدرضا جنت قربانی از باشگاه هورسان رامسر و باغبان، یونس جوان، امین نجفی، امیر رامشینی از باشگاه نیان الکترونیک برگزار و رای زیر صادر شد.

«حسب گزارش ناظر مسابقه پس از اعتراض بازیکن شماره 7 تیم نیان الکترونیک آقای یونس جوان به تصمیم داور، تماشاگران تیم میزبان(هورسان رامسر) با پرتاب بطری آب و میوه به داخل زمین و بکار بردن الفاظ زشت بازیکنان تیم میهمان را مورد خطاب قرار داده‌اند. در ادامه آقایان امیر رامشینی و امین نجفی با تحریک تماشاگران تیم هورسان موجب برهم زدن نظم بازی گردیدند. از طرف دیگر آقایان محمدرضا جنت قربانی و آرش صادقیانی سرپرست و سرمربی تیم هورسان رامسر با الفاظ و حرکات به نحوه قضاوت داوران اعتراض کرده‌اند با دعوت از نامبردگان اظهارات آنها استماع گردید اظهارات آنان و مشروح مذاکرات درصورتجلسه کمیته انضباطی مضبوط است. با اعلام ختم رسیدگی، کمیته انضباطی پس از مشورت با اعضا بشرح آتی مبادرت به انشاء رای نمود.

الف) باشگاه هورسان رامسر:

1- باشگاه هورسان رامسر به لحاظ پرتاب اشیاء توسط تماشاگران، داخل زمین که در بازی مورخ 21/08/1402 با تیم چادرملو نیز این رفتار مسبوق به سابقه بوده است به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در سالن مسابقه و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

2- آقایان آرش صادقیانی و محمدرضا جنت قربانی سرمربی و سرپرست تیم هورسان رامسر با استناد به بند 2 ماده 3 و بند 2 ماده 4 آیین نامه انضباطی فدراسیون والیبال به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم گردیده‌اند.

ب) باشگاه نیان الکترونیک:

1- آقای یونس جوان با استناد به بند 2 ماده 3 و بند 2 ماده 4 آیین‌نامه انظباطی فدراسیون والیبال به یک جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقه که تا پایان مسابقات لیگ برتر والیبال سال 1402 به حالت تعلیق درآمد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

2- آقای امیر رامشینی به لحاظ فقدان سابقه به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم گردید. 3- آقای امین نجفی به تذکر شفاهی محکوم گردید.

رای صادره در کلیه‌ی موارد قطعی است.»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609230

مهمترین اخبار ایران و جهان: