نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 14:22

انتشار مجله شیعه در اسلام برای گردشگران اسپانیایی زبان

مسؤول دفتر ارتباطات بین الملل معاونت تبلیغ و فرهنگ حوزه های علمیه اصفهان گفت: مجله شیعه در اسلام که به زبان اسپانیایی جمع آوری و نگارش شده است به موضوعاتی پرداخته که مورد دغدغه گردشگران اسپانیایی زبان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، گردشگری یا توریسم نقش مهمی در انتقال و تبلیغ فرهنگ و اعتقادات اقوام گوناگون دارد و گردشگرانی که علاقه مند به تورهای فرهنگی هستند در دنیا بسیارند. 

این گردشگران هدف از سفر خود را آشنایی با فرهنگ‌ها، آداب و اعتقادات موجود در دنیای اطراف خود می دانند. از این رو تهیه محصولات فرهنگی مناسب و بروز شده از جمله الزامات کشورهای مقصد برای گردشگران است. 

مدرسه علمیه ناصریه اصفهان به عنوان اولین مرکز گردشگری اسلامی و شاخه ای از معاونت تبلیغ و فرهنگ عمومی حوزه های علمیه اصفهان سالهای متمادین است  که بصورت دائم مشغول به فعالیت فرهنگی بین المللی برای گردشگران شهر اصفهان است. 

حجت الاسلام محمد رضا زمانی، مسؤول دفتر ارتباطات بین الملل معاونت تبلیغ و فرهنگ حوزه های علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این مدرسه محصولات فرهنگی متنوعی در زبان‌های مختلف تهیه و در اختیار گردشگران علاقه‌مند قرار می دهد، یکی از این محصولات فرهنگی، انتشار مجله شیعه به زبان اسپانیایی است.

وی افزود: مجله شیعه در اسلام که به زبان اسپانیایی جمع آوری و نگارش شده است به موضوعاتی پرداخته که مورد دغدغه گردشگران اسپانیایی زبان است و در آن به اهم کلیات تشیع و آداب و مناسک آنها پرداخته است، به برخی از شبهاتی که در غرب بر علیه تشیع مطرح شده پاسخ داده است. این مجله اطلاعات موثق را با زبان ساده برای گردشگران اسپانیایی زبان آماده کرده است.  

زمانی خاطرنشان کرد: زبان اسپانیایی بعد از زبان انگلیسی دارای بیشتر نفوس در بین زبانهای اروپایی است و قریب به ۲۱ کشور در دنیا شامل آمریکای جنوبی و بخشی از آفریقا زبان اولشان اسپانیایی است و در کل بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در دنیا به زبان اسپانیایی صحبت می کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609330