نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 19:38

جمع‌آوری ۲۲۷ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در استان مرکزی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از جمع آوری و دستگیری ۲۲۷ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۲۶ کیلو و ۵۰۱ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، نورالدین ناظمی بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل انتظامی شهرستان‌های تابعه، به منظور برخورد جدی و قانونی با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده را در قالب طرح امنیت محله محور در سطح استان مرکزی اجرائی شد.
 
وی افزود: در اجرای این طرح که در مناطق و محلات آلوده شهرستان‌ها اجرا شد تعداد ۳۱ نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۹۶ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به انتقال معتادان متجاهر به مراکز باز پروری خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲۶ کیلو و ۵۰۱ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
 
ناظمی با اشاره به اینکه اعتیاد یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه جوانان و نوجونان است که نباید نسبت به آن بی‌ تفاوت باشیم افزود: پیشگیری مهم‌ترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است.
 
وی با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی کرد و از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570830

مهمترین اخبار ایران و جهان: