نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 14:02

شعار مردم مصر در قاهره: نصرالله تل‌آویو را بزن

منابع خبری تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد مردم مصر از دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان برای حمله به رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرده‌اند؛ شعاری که رسانه‌های صهیونیستی آن را بی‌سابقه توصیف کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شعار مردم مصر برای حمایت و کمک‌خواهی از جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه جمعه، واکنش و هشدار رسانه‌های رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

منابع صهیونیستی، شامگاه جمعه، تصاویری از تظاهرات‌کنندگان مصری منتشر کردند که از «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان درخواست کمک و حمله به رژیم صهیونیستی کردند.

براساس گزارش شبکه «المیادین»، این شعار در جریان راهپیمایی روز جمعه مردم مصر سر داده شده؛ راهپیمایی که از مسجد الازهر آغاز شد و ده‌ها هزار نفر در محکومیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در آن شرکت کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اشاره کرد مردم مصر در این راهپیمایی شعار «یا نصرالله یا حبیب اضرب اضرب تل ابیب» (نصراللهِ عزیز تل‌آویو را بزن بزن) و «اضرب اضرب یا نصرالله» (نصرالله [آن‌ها] را بزن بزن) سر داده‌اند.

این شبکه صهیونیستی در ادامه همچنین اشاره کرد که سردادن چنین شعارهایی در کشور مصر «بی‌سابقه» بوده است.

 

 

کشورهای عربی و اسلامی، روز جمعه، در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه راهپیمایی برگزار کردند.

مقاومت اسلامی لبنان تاکنون ده‌ها موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و سامانه‌های جاسوسی و پایشی این رژیم را در خطوط مرزی لبنان با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده هدف حمله قرار داده است که در پی آن چندین نیروی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند و تعداد دیگری مجروح شده‌اند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545174

مهمترین اخبار ایران و جهان: