نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 17:16

پارک ۶ هکتاری شهدای میراشرف در اردبیل افتتاح شد

شهردار اردبیل گفت: افتتاح پارک شهدای میراشرف با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در راستای تحقق آرزوی دیرین مردم منطقه میراشرف انجام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در آیین افتتاح پارک ۶ هکتاری شهدای میراشرف اظهار کرد: شهرداری اردبیل با هدف توسعه متوازن در تمامی مناطق علاوه بر افتتاح پارک ۶ هکتاری در منطقه ۴ اردبیل چندین پروژه دیگر را در دست اقدام دارد که همه در راستای خدمت‌رسانی و افزایش نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز آرزوی دیرین مردم این منطقه بود افزود: این پارک با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به زمین چمن فوتبال، رینگ دوچرخه سواری، پارک کودک، زمین چند منظوره ساحلی و پارکینگ ویژه خودرو مجهز شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار اردبیل ادامه داد: رسیدن به سرانه فضای سبز استاندارد در اردبیل یکی از اهداف مهم شهرداری است که گام‌های مناسبی در این راستا برداشته شده است و می‌توان گفت که با تداوم این روند و تحقق اهداف سرانه فضای سبز در اردبیل به نقطه استاندارد برسد.

المان وحدت تا یک‌ماه آتی تکمیل می‌شود

در بخش دیگری از این مراسم، میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه مشکلات مردم مناطق مختلف اردبیل از سوی اعضای شورای شهر بررسی می‌شود افزود: کلنگ‌زنی و افتتاح پارک ۶ هکتاری شهدای میراشرف نشان از اهتمام جدی کارگران، کارکنان، شهردار و اعضای شورای شهر دارد که در جهت توسعه و آبادانی به‌صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند‌.

وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده شاهد تکمیل و بهره برداری از المان وحدت، بازگشایی معبر و ۴۵ متری سیدصدرالدین  برای کاهش بار ترافیکی منطقه خواهیم بود و در ادامه همسطح سازی آرامستان میراشرف در ماه‌های آتی نیز از اقدامات در دست اجرای شهرداری اردبیل در جهت توسعه و آبادانی این منطقه است.

رئیس شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه متولی حفظ‌ و نگهداری از این زیرساخت‌ها مردم هستند گفت: مردم در حفظ و نگهداری از امکانات شهری و تجهیزات پارک‌ها و فضاهای سبز نقش مهمی بر عهده دارند که نباید از آن غافل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545474

مهمترین اخبار ایران و جهان: