نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 13:57

پلیس راه: ترافیک در محور رودبار قزوین روان است

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان گفت: در روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک روان در محور رودبار رشت بودیم ولی اکنون ترافیک در جاده رودبار قزوین روان بوده و مشکل تردد در این جاده‌ها وجود ندارد.

سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد حضور مسافرین در این استان بودیم، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته و تعطیلی کشور به دلیل شهادت خانم حضرت فاطمه زهرا (س) در روز یکشنبه شاهد حضور مسافرین و خودروهای غیربومی از محورهای مواصلاتی گیلان بودیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان گفت: در روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک روان در محور رودبار ـ رشت بودیم ولی اکنون ترافیک در جاده رودبار ـ قزوین روان بوده و مشکل تردد در این جاده‌ها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه گیلان از ورود بیش از ۹۰ هزار خودرو به این استان خبر داد و افزود: از مسافرین درخواست دارم خروج خود از گیلان را به ساعت‌های پایانی امروز موکول نکنند زیرا شاید این امر منجر به ایجاد ترافیک در محورهای خروجی گیلان شود.

صفاری با تاکید بر لزوم توجه به رعایت تگات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان خودروها بیان کرد: مامورین پلیس راه با رانندگان متخلف هیچگونه مماشات نداشته و با آنان طبق قانون برخورد می‌کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607274

مهمترین اخبار ایران و جهان: