نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 14:55

حمله به مقر انتظامی راسک عمق کینه‌توزی دشمنان را نشان داد

مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پی اقدم تروریستی گروهک «جیش الظلم» در حمله به مقر انتظامی راسک طی بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت خونین راسک عمق کینه‌ورزی دشمنان را با امنیت و وحدت کشورمان بر همگان هویدا ساخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی اقدم تروریستی گروهک «جیش الظلم» در حمله به پاسگاه مرزی در شهرستان راسک از توابع استان سیستان و بلوچستان، مرکز اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای این اقدام وحشیانه و ضدانسانی را محکوم کرد.

در متن بیانیه مرکز اسلامی استان کرمانشاه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حمله تروریستی گروهک جنایتکار جیش الظلم به ستاد نیروهای انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران سرافراز شد را به خانواده‌های داغدار، همرزمانشان در خانواده بزرگ فراجا و به ویژه مردم خونگرم، انقلابی و با بصیرت سیستان و بلوچستان و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

جنایت خونین راسک که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به وقوع پیوست بار دیگر عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان و عناصر تجزیه‌طلب را با امنیت، وحدت و تمامیت ارضی کشورمان بر همگان هویدا ساخت.

امروز دنیای استکبار و ایادی آن‌ها باید بدانند در برابر عزم و اراده ملت ایران راهی جز شکست و بی‌آبرویی پیش‌روی خود نخواهند داشت و عاملان این جنایت بزرگ به زودی در چنگال عدالت گرفتار و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

مرکز اسلامی استان کرمانشاه ضمن ابراز همدردی با خانواده ها و بازماندگان این عملیات تروریستی، از خداوند متعال رحمت و رضوان برای شهیدان حادثه و برای مجروحان شفای عاجل درخواست می‌کند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607374

مهمترین اخبار ایران و جهان: