نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 17:30

اردوی راهیان پیشرفت با هدف جهاد تبیین در نهاوند برگزار می‌شود

معاون اجرایی سپاه نهاوند گفت: به منظور تبیین دستاوردهای نظام اسلامی اردوی راهیان پیشرفت در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند علی مستوره بعد از ظهر امروز در ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان اظهار کرد: به منظور تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اردوی راهیان پیشرفت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این برنامه دانش‌آموزان مدارس متوسطه به صورت اردویی از کارخانه و کارگاه‌های شهرستان بازدید می‌کنند تا با پیشرفت‌های به دست آمده آشنا شوند.

معاون اجرایی سپاه نهاوند از برگزاری همایش اقتدار بسیجیان در روز پنجم آذرماه خبر داد و افزود: این همایش در محل استادیوم علیمرادیان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام هادیان سیاسی به مدارس، دیدار با ۴۴ خانواده شهید، غبارروبی مرقد شهدا و افتتاح چند طرح را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و افزود: در اداره یک میز خدمت تشکیل خواهد شد که در این رابطه لازم است هر اداره ۱۰ مشکل را برطرف کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند با بیان اینکه هرکس در جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است افزود: بسیج در نخستین روزهای انقلاب با دوراندیشی حضرت امام(ره) تشکیل و نهادینه شد و امروز با پیروی از منویات رهبری در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.

شهروز کیانی بیان کرد: بسیج یک میدان بسیار وسیع است که هرکس در هر شغل و مقامی می‌تواند در سازندگی، عمران و آبادنی این مرز و بوم در کنار بسیجیان فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به این جمله حضرت امام خمینی(ره) که همه ما بسیجی هستیم از بخشداران خواست ضمن تشکیل ستادهای فرعی برای اجرای برنامه های هفته بسیج مربوط به حوزه خود مدیریت لازم را داشته باشند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573374

مهمترین اخبار ایران و جهان: