نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 12:10

مرکز شهر میناب؛ میزبان سی و هشتمین اردوی جهادی پزشکی قرارگاه مردم+عکس

گروه پزشکی قرارگاه مردم، از مجموعه های مردم نهاد فعال هرمزگان است که منحصرا در هرمزگان و در استانداری هرمزگان فعالیت میکند و این روزها در عرصه خدمت به مردم هرمزگان خوش می درخشد. این گروه در سی و هشتمین اردوی جهادی خود، خدمات رایگان تخصصی پزشکی و دندانپزشکی خود را به ساکنین میناب ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، محمدرضا مهری سرپرست قرارگاه مردم در مورد برگزاری این اردو گفت:
این گروه جهادی ۴۰نفره، شامل پزشکان متخصص و دندانپزشکی بود که بهمراه امکانات تشخیصی پیشرفته و کامل، از قبیل مطب های سیار دندانپزشکی، دستگاههای پیشرفته سونوگرافی، اسلیت لامپ چشم پزشکی و کلیه تجهیزات در میناب حضور پیدا کرد و در رشته‌های چشم پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، جراحی، داخلی، گوش و حلق و بینی، کودکان ، زنان و زایمان، مامایی، تغذیه و البته دندانپزشکی در کنار مردم بود و در اقامت ۴۸ ساعته خود در مدرسه شاهد این شهر، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵و۲۶ آبان‌ ماه، در دو شیفت صبح و عصر خدمات رایگان ارائه کرد.

دکتر مهری از زحمات فرماندار و بخشدار و مدیر درمان میناب بجهت میزبانی فاخر از پزشکان میهمان و تدارک فضای مطلوب تشکر کرد و از رضایت مردم و پزشکان  بعد از برگزاری این اردو خبر داد.

 

وی افزود در پایان این برنامه بر اساس مستندات الکترونیک، بیش از ۳ هزار خدمت تخصصی به مردم ارائه شده

به گزارش میدانی خبرنگار فارس، در چهره تک تک مراجعه کنندگان بعد از استفاده از خدمات می شد رضایت را لمس و اغلب مراجعین خرسند از این بودند که گره ای از گره های زندگی شان باز شده و برای پزشکان و مجریان دغدغه مند دعای خیر می کردند.

 

قرارگاه مردم در استانداری هرمزگان، با ابتکار مهدی دوستی نماینده عالی دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده و رسالت اصلی آن رفع مشکلات شهروندان کم بضاعت بخصوص در حوزه سلامت و با کمک پزشکان داوطلب است و در دو ساله اخیر بیش از ۱۵۵ هزار خدمت پزشکی و دندانپزشکی در سرتاسر استان ارائه کرده است و طبق گزارشات واصله  با اضافه شدن خدمات دندانپزشکی توانسته تا حدود زیادی باعث جلب رضایتمندی بیشتر مردم استان شده است.

کیفیت بالای خدمات این گروه باعث شده مردم و مسئولین شهرستانهای مختلف هرمزگان از تمام نقاط استان از استانداری هرمزگان درخواست برای حضور این گروه در منطقه خود را داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577374

مهمترین اخبار ایران و جهان: