نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 17:37

۷۰ فقره قرارداد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نظرآباد فسخ شد

بازرس کل استان البرز گفت: فسخ قرارداد و خلع ید از حدود هفتاد فقره قرارداد واگذاری فاقد هر گونه پیشرفت فیزیکی باید هرچه سریع‌تر فسخ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی مشهدی، بازرس کل استان البرز، در شورای اداری شهرستان نظرآباد، با تاکید بر ضرورت اجرای کامل پنجره واحد در هم زمانی استعلامات برای صدور مجوز فعالیت‌های اقتصادی، خواستار استفاده از سامانه ستاد در تشریفات مزایده و مناقصه کلیه دستگاه‌های اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری به رغم وجود اعتبارات لازم نیازمند توجه ویژه است، یادآور شد: در این میان اجرا شدن طرح ملی مسکن و تسریع روند اجرایی این پروژه حائز اهمیت است.

این مقام مسؤول در ادامه بیان کرد: کلیه ادارات در شهرستان باید مستقر شوند، همچنین تلاش برای برطرف شدن چالش ادارات استیجاری ضروری است.

حاجی مشهدی به توجه ویژه بر فرآیند سیستمی و الکترونیکی رسیدگی به تخلفات ساختمانی و تنظیم و ابلاغ صورت جلسات کمیسیون ماده صد اشاره کرد و ادامه داد: فسخ قرارداد و خلع ید از حدود هفتاد فقره قرارداد واگذاری فاقد هر گونه پیشرفت فیزیکی باید هرچه سریع‌تر فسخ شود.

بازرس کل استان البرز اضافه کرد: حدود چهل درصدی انتقال آب از چاه‌ها به مزارع کشاورزی و ضرورت رفع مشکل مذکور با تخصیص اعتبارات لازم و یا مشارکت بخش خصوصی هدر می‌رود که باید به آن رسیدگی شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588774

مهمترین اخبار ایران و جهان: