نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 16:31

ورود مجمع بسیجیان به تمام عرصه‌ها قابل تقدیر و ستایش است

فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی ‌هاشم ع گفت: ورود دلسوزانه بسیجیان به تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور قابل تقدیر و ستایش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری صبح امروز در اجلاس مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری گفت: ورود دلسوزانه بسیجیان به تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور قابل تقدیر و ستایش است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به تشکیل مجامع شهرستانی بسیج در تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری، افزود: این مجامع مسائل را احصا و آسیب‌شناسی و در همین راستا جلسات و نشست‌های متعددی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از طرح‌های ارائه شده در مجامع شهرستانی به عنوان طرح برتر کشوری معرفی شده است.

اکبری عنوان کرد: امسال نیز طرح جهاد تبیین به تصویب شورای فرهنگ عمومی استان رسید و از همین طریق به دستگاه‌ها ابلاغ شد و هم‌اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه امید است از این مجمع بهره‌ کافی برده شود و بتوان آن را در سطح استان توسعه داد، گفت: اکثر طرح‌هایی که ارائه می‌شود قابل اجراست و تنها نیاز به پشتیبانی، هماهنگی و همکاری دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) اظهار کرد: امیدواریم با حمایت از این طرح‌ها بتوان اقدامات شایسته‌ای در سطح استان چهارمحال و بختیاری انجام داد.

گفتنی است، در این مجمع چهار طرح برتر از بین ۹۴ طرح مجامع بسیج چهارمحال و بختیاری ارائه شد و از ۴۰ بسیجی نخبه و پژوهشگر برتر استان تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597174

مهمترین اخبار ایران و جهان: