نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 22:09

کاهش ۳۶ درصدی تعداد بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار در دولت سیزدهم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از زمان شروع بکار دولت سیزدهم تاکنون با اقدامات مؤثر انجام شده، تعداد واحدهای اقتصادی مشکل‌دار در کشور ۳۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی حسین رعیتی فرد امروز در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین سیستان و بلوچستان اظهار کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید، یکی از مهمترین سیاست‌هایی است که دولت در شرایط حساس امروز کشور برای آن برنامه‌ریزی دارد و با همه توانش آن را دنبال می کند.

وی افزود: پیگیری مطالبات کارگری از وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در این خصوص اقدامات خوبی هم در کشور انجام شده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: جامعه کارگری از زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس توأمان در سنگر دفاع از میهن اسلامی و تولید مجاهدت کردند و امروزه نیز از وفادارترین ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. 

رعیتی فرد درباره چالش شهرداری ها در پرداخت منظم حقوق و مزایای کارگران خود نیز اظهار کرد: از اصلی ترین دلایل، تزریق نیروی غیر متخصص و عدم کارایی لازم این نیروها در شهرداری ها است.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید توانمند و درآمدزا باشند، افزود: مشکلات عمده شهرداری ها در سطح ملی پیگیری خواهد شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌چنین از تلاش مجموعه استانداری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در موضوع پیگیری مطالبات قشر کارگری قدردانی کرد. 

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604274

مهمترین اخبار ایران و جهان: