نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 22:54

پژو با 578 کیلو تریاک توقیف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان جاسک، 578 کیلو و 380گرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بامداد  دیروز بیستم  آذرماه مأموران انتظامی شهرستان جاسک با همکاری عوامل موادمخدر استان و شهرستان سیریک هنگام کنترل خودروهای عبوری حین کنترل محور روستای کمپکی  در شهرستان جاسک به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با شلیک ماموران به لاستیک خودرو ، راننده  با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و تاریکی هوا خودرو را رها و به سمت باغات و کوه‌های اطراف متواری شد.

فرمانده انتظامی استان  هرمزگان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 578کیلو و 380 گرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک سواری پژو 405  نیز توقیف شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد، عنوان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و مقابله با قاچاقچیان از ماموریت‌های اصلی این فرماندهی بوده و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603074

مهمترین اخبار ایران و جهان: