نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 08:45

کشف ۶ فقره سرقت با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لردگان

فرمانده انتظامی لردگان، از کشف ۶ فقره سرقت مغازه، اماکن دولتی و دستگیری یک متهم با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته توسط ماموران کلانتری 11 شهدا این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امیر انتظامی‌نیا گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و برخورد قاطع با سارقان و بزهکاران، طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی، با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و با هماهنگی قضایی موفق به کشف ۶ فقره سرقت مغازه و اماکن دولتی و دستگیری یک متهم در این رابطه شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیری اموال مسروقه کشف کردند، افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لردگان اعزام و ضمن تفهیم اتهام در شعبه چهارم دادیاری با قرار پنج میلیارد ریالی روانه زندان شد.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره در لردگان

انتظامی‌نیا همچنین از دستگیری یک سارق ساختمان نیمه‌کاره و کشف یک فقره سرقت در شهرستان لردگان خبر داد.

وی عنوان کرد: در پی وقوع سرقت در ساختمان نیمه‌کاره در شهر لردگان، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با جمع‌آوری اطلاعات اولیه و فعال نمودن منابع و مخبرین موفق به شناسایی یک سارق شدند و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده و با ارائه دلائل و مدارک موجود سارق به یک فقره سرقت ساختمان نیمه‌کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی با دستور قضایی روانه زندان شد.

دستگیری سارق احشام در لردگان

وی با اشاره به دستگیری سارق احشام در لردگان، گفت: در پی سرقت احشام در یکی از روستاهای توابع این شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش فلارد قرار گرفت.

انتظامی‌نیا یادآور شد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش فلارد با بررسی سرنخ‌های به جا مانده نهایتا سارق را با هویت معلوم شناسایی و به دستور قضایی دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به یک فقره سرقت احشام اعتراف و روانه زندان شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548330

مهمترین اخبار ایران و جهان: