نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 11:08

نمایش «بهشت در آتش» به پایتخت رسید

تئاتر بهشت در آتش کاری از هنرمندان شهرستان ابرکوه است که از تاریخ 6 الی 11 آذرماه در فرهنگسرای بهمن استان تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش مذهبی «بهشت در آتش» با نقش‌آفرینی هنرمندان ابرکوهی و کارگردانی علی جاور، از فردا ششم آذرماه به مدت ۵ شب رأس ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن تهران، اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی با محوریت تاریخ صدر اسلام، روایتی است تاریخی درباره شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مظلومیت ولایت که بر لزوم بصیرت افزایی، آگاهی، دشمن‌شناسی، ولایتمداری و هوشیاری امت اسلام در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران تأکید می‌کند.

نمایش فوق داستان برده‌ای به نام «سُهام» را روایت می‌کند که توسط حضرت زهرا (س) آزاد می‌شود و به شهر و دیار خودش برمی‌گردد.

پس از مدتی، سُهام دل‌تنگ مدینه و خانه حضرت علی (ع) می‌شود؛ اما وقتی به مدینه می‌آید... بهشت در آتش با نقش‌آفرینی بیش از ۴۰ هنرمند و عوامل بومی شهرستان ابرکوه تولید شده است که بازیگران اصلی آن عبارت‌اند از: ابوالفضل صادقیان، مصطفی مهدی پور، سید حمید پورسید، حسن حسن‌پور، جعفر قاسم‌پور، ابوالفضل حسینیان و علی نداف.

گفتنی است رزرو بلیت رایگان این نمایش در سامانه behesht.hozehonari.ir انجام می‌شود.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584774

مهمترین اخبار ایران و جهان: