نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 10:14

توزیع۶ هزار و 700 بسته معیشتی و اقلام ضروری خانوار در زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: از ابتدای امسال با اجرای طرح قرار دوازدهم سازمان اوقاف و امور خیریه ۶ هزار و ۷۱۲ بسته معیشتی از محل عواید موقوفات با نیات خیر و همچنین نذورات امامزادگان و بقاع متبرکه و کمک های جذب شده بین نیازمندان زنجانی توزیع شده است.

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با اجرای طرح قرار دوازدهم سازمان اوقاف و امور خیریه  ۶ هزار و ۷۱۲ بسته معیشتی در فواصل منظم دوازدهمین روز هر ماه توزیع شده است، اظهار داشت: این بسته‌ها از محل عواید موقوفات با نیات خیر و همچنین نذورات امامزادگان و بقاع متبرکه و کمک‌های جذب شده از مردم و خیرین در میان اقشار کم‌درآمد و خانواده‌ها توزیع شده است، که ارزش مجموع این هدایا بیش از ۶ میلیارد تومان است و اجرای این طرح تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان افزود: طرح قرار دوازدهم در روزهای دوازدهم هر ماه با نیت ترویج یاد و نام امام‌زمان عجل الله و کمک به نیازمندان از ۵ سال پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه شروع شده و در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر به‌صورت ویژه خواهد بود.

وی همچنین از توزیع ۱۰۰ حواله دریافت لباس کودک و ۵۰ بسته معیشتی خریداری شده از محل درآمدهای موقوفات کاروان‌سرای سنگی و قیدار نبی(ع) در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان خبر داد.

موسوی افزود: در همین راستا اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در شب یلدا ۳۵۰ بسته معیشتی همراه با آجیل شب عید را در میان خانواده‌های کم‌بضاعت این شهرستان توزیع خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان افزود: ارزش بسته‌های شب یلدا به ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد که هزینه خرید این اقلام به‌صورت کامل از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی(ع) تأمین می‌شود.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593130

مهمترین اخبار ایران و جهان: