نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 18:48

شناسایی و پاکسازی کانون‌های جرم‌خیز آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح پیشگامان انتظامی چهار برای شناسایی و برخورد با کانون‌های جرم خیز در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایتمندی مردمی طرح پیشگامان انتظامی چهار در سرتاسر استان به اجرا درآمد.

وی افزود:در طرح تعداد ۴۰۶ نقطه آلوده شناسایی شده در استان پاکسازی و همچنین تعداد ۲۴۸ نفر از مجلوبین  دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکت سرقتی و  بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴۰۰ معتاد خطرناک و تابلو دستگیر و تحویل مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد شد.

محمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است،گفت: تعداد ۵ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد راهبندان و عربده کشی آرامش و آسایش شهروندان به مخاطره انداخته بودند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی به کشفیات کالای قاچاق و اقلام ممنوعه نیز در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در حدود ۱۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و تعداد ۳ هزار و ۴۹۷ عدد قرص روانگردان و مقادیری اقلام ممنوعه نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اجرای طرح پیشگامان انتظامی چهار را برای مطالبه شهروندان عنوان کرد و گفت: بر عهدیکه با مردم بسته‌ایم پایبند بوده و آرامش  خود را فداری آسایش و آرامش شهروندان خواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

پایان پیام/60002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591574

مهمترین اخبار ایران و جهان: