نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 14:54

احداث درمانگاه تامین اجتماعی «مهران» ۹۹ درصد پیشرفت دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: پروژه احداث درمانگاه شهرستان مهران در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش درمان، با ۹۹ درصد پیشرفت در حال اتمام است.

هادی صبور مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام، ظهر چهارشنبه ۵ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با توجه به افزایش ردیف‌های اداری مدیریت درمان و کمبود فضای موجود و همچنین فرسودگی ساختمان، اقدام به احداث ساختمان مشترک اداره کل و مدیریت درمان با زیر بنای ۵۰۰۰ متر شد که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: رفع دغدغه بیمه‌شدگان اولویت اصلی ما است، پروژه احداث درمانگاه شهرستان مهران در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش درمان شهرستان با ۹۹ درصد پیشرفت در حال اتمام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام ادامه داد: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی با توجه به موقعیت خاص مهران و حضور انبوه زائران اربعین ضروری است.

صبور به ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال ۱۴۰۱ اشاره و خاطرنشان کرد: لزوم ملکی شدن بیمارستان هیات مدیره‌ای شهدای زاگرس که به علت مسائل مالی و درآمدی جهت خدمت‌رسانی مناسب به بیمه‌شدگان بود، که برای این بیمارستان تجهیزات آزمایشگاه به میزان اعتبار اعلام شده خریداری شد.

 وی در پایان گفت: احداث ساختمان جدید مرکز جراحی محدود و سرپایی با زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع از دیگر اقدامات این سازمان است که این کار در مرحله طراحی و اخذ پروانه ساخت است که امیدواریم نیاز بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و عموم مردم را برطرف سازد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617930

مهمترین اخبار ایران و جهان: