نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 10:34

بازگشت محدودیت‌های ترافیکی به جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۶ دی آغاز شده و تا روز شنبه ۹ دی ماه در جاده‌های مازندران در دستور کار قرار دارد.

یدالله جهان‌تاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال، افزود: براین اساس محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۶  دی‌ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۹ دی ماه در جاده‌های مازندران در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد:  تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶دی و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۷ و جمعه ۸ دی ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هشتم دی ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی ماه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌ها را درصورت بروز ترافیک خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط فصلی تاکید ما به رانندگان کماکان توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس است که کماکان باید مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617474

مهمترین اخبار ایران و جهان: