نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 19:55

تشریح آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران و خاتون بم

رئیس بیمارستان پاستور بم آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم را تشریح کرد.

حسین آقاعسکری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به تشریح آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم پرداخت و با اشاره به اینکه وضعیت مغزی بهناز طاهرخانی رو به بهبودی است، اظهار داشت: طاهرخانی شکستگی در مهره‌های گردن داشت که اقدام خاصی نمی‌خواهد و پایدار است.

رئیس بیمارستان پاستور بم اضافه کرد: علاوه بر این، شکستگی کتف هم دارد که بانداژ شده است.

وی از علائم پایدار و بالا رفتن سطح هوشیاری این بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران خبر داد و گفت: اندام‌های داخلی ازجمله قلب، طحال، کبد، مثانه و غیره سالم است و مشکل تنفسی هم ندارد.

آقاعسکری جابه‌جایی طاهرخانی را به دلیل خونریزی مجدد و نوسانات فشارخون خطرناک خواند و خاطرنشان کرد: وضعیت وی رو به بهبودی است و تا ده روز آینده می‌تواند جابه‌جا شود‌.

وی اضافه کرد: سطح هوشیاری طاهرخانی ۱۰ بوده و اکنون به ۱۳ رسیده، او خانواده‌اش را می‌شناسد و با آنها صحبت می‌کند.

آقاعسکری به وضعیت درمانی زهرا خواجویی نیز پرداخت و بیان کرد: خواجویی خوشبختانه مشکل خاصی ندارد، سر، گردن و قفسه سینه او ضربه نخورده اما لگن ضربه خورده که نیاز به جراحی خاصی ندارد.

رئیس بیمارستان پاستور بم اضافه کرد: مهره‌های تحتانی او نیز ضربه خورده، مچ دستش هم شکسته اما نیاز به جراحی خاصی نیست، او فیزیوتراپی خود را آغاز کرده و امروز کمی هم راه رفته است، خواجویی می‌تواند مرخص شود.

پایان پیام/ ۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617074

مهمترین اخبار ایران و جهان: