نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 21:10

راه‌آهن رشت کاسپین تکمیل کننده کریدور شمال به جنوب است

استاندار گیلان یکی از مزیت‌های تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین را تکمیل کریدور شمال به جنوب دانست و گفت: تکمیل این پروژه مهم استانی بدون شک اقتصاد کشور را به طور کامل شکوفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت روند احداث و پیشرفت فیزیکی پروژه ریلی راه آهن رشت_کاسپین و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این خط ریلی یکی از پروژه راهبردی و مهم درون مرزی و برون مرزی است، اظهار کرد: تکمیل خط ریلی راه‌آهن رشت_کاسپین منجر به توسعه گیلان در عرصه اقتصادی و افزایش اشتغال در استان می‌شود. 

وی با ابراز خرسندی از روند رو به پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ریلی راه‌آهن رشت_کاسپین در ماه‌های اخیر گفت: آب و هوا و رطوبتی بودن گیلان یکی از چالش‌های مهم بر سر راه تکمیل این پروژه مهم در کشور است. 

استاندار گیلان با تاکید بر وجود برخی از چالش‌های عمرانی بر سر راه پروژه راه‌آهن رشت_کاسپین بیان کرد: وجود برخی از آبراهه‌ها و همچنین پل‌سازی‌های صورت گرفته در مسیر این پروژه، مانع از تکمیل به موقع راه‌آهن رشت_کاسپین شد. 

عباسی، یکی از مزیت‌های تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین را تکمیل کریدور شمال به جنوب دانست و افزود: تکمیل این پروژه مهم استانی بدون شک اقتصاد کشور را به طور کامل شکوفا می‌کند، لذا با تلاش‌های صورت گرفته تمهیدات لازم برای تأمین اعتبار لازم جهت اجرای پروژه ریلی رشت-کاسپین دیده شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568574

مهمترین اخبار ایران و جهان: