نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 20:05

افزایش مشارکت انتخاباتی در فردیس

فرماندار فردیس گفت: با توجه به توزیع تعرفه در صندوق های رای در شهرستان فردیس، مشارکت دو برابری نسبت به مرحله دوم دوره یازدهم دیده می شود.

خداداد کاشفی فرماندار فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: با توجه به توزیع تعرفه های اخذ رای در شهرستان فردیس، مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات شهرستان فردیس افزایش داشته است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات شهرستان فردیس بلافاصله بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات در مرحله اول گفت: بلافاصله بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات در مرحله اول و راهیابی دو نامزد به مرحله دوم انتخابات، جلسات و برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات در راستای چهار محور مدنظر مقام معظم رهبری آغاز و انجام شد.

 خداداد کاشفی فرماندار شهرستان فردیس در خصوص تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان، گفت: در شهرستان فردیس 159 صندوق فعالیت اخذ رای را بر عهده داشت که از این تعداد 155 صندوق به صورت صندوق ثابت بوده است.

وی ادامه داد: 4 صندوق نیز به صورت سیار از شرکت کنندگان در انتخابات اخذ رای را بر عهده داشت.

خداداد کاشفی در پایان ضمن تشکر از حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: امید است با مشخص شدن نتایج انتخابات، نمایندگان مجلس استان تکمیل و بتوانند برای شهرستان و استان البرز اقدامات موثری را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1712079

مهمترین اخبار ایران و جهان: