نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 16:24

حمایت ویژه کمیته امداد ایلام از ۴۴۰ نخبه

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: هم‌اکنون ۴۴۰ دانشجو، دانش‌آموز و اقشار دیگر دارای رتبه‌های نخبگی در استان، مورد حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات ویژه این نهاد استفاده می‌کنند.

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، عصر سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کمیته امداد ایلام از دانش آموزان و دانشجویان نخبه و دارای استعدادهای برتر در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی و... حمایت ویژه می‌کند.

وی افزود: هم اکنون ۴۴۰ دانشجو، دانش آموز و اقشار دیگر دارای رتبه های نخبگی و یا دارای استعداد برتر در این استان مورد حمایت کمیته امداد استان بوده و در طول سال خدمات ویژه از این نهاد دریافت می کنند.

 مرادی بیان کرد: این افراد علاوه بر خدماتی که خانواده هایشان در طول سال از کمیته امداد دریافت می کنند، به منظور کسب حمایت و تشویق بیشتر در زمینه پرورش استعدادهایی که دارند سالیانه کمک هایی همچون وام قرض الحسنه، کمک نقدی بلاعوض و یا کمک هزینه خرید لوازم از کمیته امداد دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: امسال تاکنون بیش از ۱۹ میلیارد ریال کمک نقدی بلاعوض و نیز ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه جهت رفع نیازهای فردی و خانوادگی این نخبگان توسط کمیته امداد استان پرداخت شده است. همچنین تعداد ۱۵ دانشجو برای خرید لپ تاپ کمک هزینه بلاعوض دریافت کرده اند.

وی در پایان عنوان کرد: هم اکنون تعداد ۳۳۴ دانش آموز، ۸۲ دانشجو، ۵ طلبه و ۲۰ غیرمحصل، به عنوان نخبه و دارای استعداد برتر در زمینه های ورزشی، علمی، پژوهشی، کارآفرینی و نوآوری، هنری و قرآنی مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632179

مهمترین اخبار ایران و جهان: