نیوز سیتی!
28 بهمن 1402 - 12:16

فیلم سینمایی برای اقدام ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش ساخته می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت فیلم سینمایی فاخری برای حماسه بزرگ ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ همایش ملی تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه 86 نداجا امروز شنبه (28 بهمن) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این برنامه امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد باقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری حضور داشتند.

.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش تأکید کرد: از امیر دریادار ایرانی به واسطه تدارک این همایش تشکر می‌کنم. افتخاری که ناو گروه 86 در سال جاری برای کشور آفرید حماسه‌ای بزرگ است.

اسماعیلی به این نکته اشاره کرد: بنده از اثنای این اقدام در جریان آن قرار گرفتم و بر همین اساس تلاش کردیم با دوستان رسانه‌ای کارگروهی را برای ثبت این اقدام تشکیل دهیم.

.

وی افزود: در شورای فرهنگ عمومی کشور هم این روز را ثبت و تلاش کردیم این اتفاق مهم را وارد زندگی روزمره همه ایرانیان کنیم که با تلاش همکارانم در کمترین زمان این اتفاق رخ داد.

.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه صحبت‌هایش به ساخت فیلم سینمایی برای بزرگداشت اقدام ناوگروه 86 اشاره کرد و گفت:‌ سازمان سینمایی به زودی با تکمیل فرایند پیش تولید کار ساخت فیلم سینمایی فاخری را برای این حماسه بزرگ آغاز خواهد کرد علاوه بر آن دوستان حوزه موسیقی هم سمفونی ویژه این حماسه را در سالگرد این اتفاق اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671835

مهمترین اخبار ایران و جهان: