نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 19:22

۲۵۱ پروژه مخابراتی در لرستان افتتاح شد

مدیر مخابرات لرستان گفت: ۲۵۱ پروژه مخابراتی دهه فجر در استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس ظهر امروز نبی‌اله شمسی‌فر در آیین افتتاح پروژه‌های شرکت مخابرات شهرستان بروجرد که در روستای حاجی آباد بخش مرکزی برگزار شد افزود: ۲۵۱ پروژه مخابراتی دهه فجر در لرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: برای افتتاح پروژه‌های مخابراتی لرستان ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر مخابرات لرستان گفت: مخابرات لرستان در عمده شاخص ارزیابی، در بین ۳۱ استان کشور رتبه اول تا سوم را دارد، در مجموعه مخابرات تکلیف رساندن ارتباط با کیفیت به مخاطبان است.

شمسی‌فر افزود: شرکت مخابرات در لرستان، همگام با دولت انقلابی فعالیت کرده است، در ایام دهه فجر مخابرات لرستان از استان‌های ویژه کشور بود که مورد تقدیر وزارت ارتباطات قرار گرفت.

وی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب در حوزه مخایرات با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، در قبل از انقلاب در حوزه مخابرات صفر بودیم ولی امروز در دورترین روستاها فیبرنوری خانگی به مردم واگذار شده است.

مدیر مخابرات لرستان گفت: شرکت مخابرات در شرایط تحریم خدمات مخابراتی به روز و با تکنولوژی بالا در اختیار مردم رآر داده است.

شمسی‌فر افزود: در استان لرستان، شهرستان بروجرد بیشترین پوشش خانگی فیبر نوری را داشته است.

وی با اشاره به انتخابات اظهار داشت: شرکت مخابرات لرستان در حوزه انتخابات پوشش حداکثری برای ارتباط آنلاین شعبه‌های اخذ ایجاد کرده است، و همه شعبه‌های اخذ رای مجهز به پوشش اینترنت خواهند بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667479

مهمترین اخبار ایران و جهان: