نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 20:26

جشنواره فیلم فجر به ایستگاه پایانی رسید

مراسم اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با اعلام برگزیدگان و اهدای سیمرغ‌های بلورین به بهترین آثار نمایشی این دوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر از 11 بهمن‌ماه با برگزاری آیین افتتاحیه در تالار وحدت رسما کار خود را آغاز کرد.

12 بهمن‌ماه آغاز اکران فیلم‌ها به صورت 4 سانسه در برج میلاد برای اهالی رسانه بود و امسال برای هنرمندان هم فضایی مجزا در پردیس سینمایی چارسو اختصاص داده شد.

شب گذشته با اعلام نامزدها مشخص شد که رقابت برای دریافت سیمرغ‌ها میان کدام فیلم‌ها، کارگردانان، هنرمندان و بازیگران خواهد بود.

زمان شروع اختتامیه ساعت 19 اعلام شد اما همچون سنوات گذشته با تاخیر مراسم آغاز شد و محمدرضا شهیدی‌فر که می‌توان عنوان پرسابقه‌ترین مجری اختتامیه جشنواره فیلم فجر را به او داد، اجرای آیین اختتامیه چهل و دوم را هم برعهده گرفت.

این آیین را چند شبکه تلویزیونی همچون شبکه نمایش و یا در میان شبکه‌های رادیویی، شبکه ایران این برنامه را به صورت مستقیم روی آنتن می‌برند.

آیین اختتامیه چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، مجتبی امینی، دبیر این دوره از جشنواره و اهالی سینما و اصحاب رسانه و برخی مسئولان دولتی و پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران رسما آغاز شد.

 

 


این خبر در حال تکمیل است...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1668435

مهمترین اخبار ایران و جهان: