نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 12:19

نخستین یادواره شهدای سرباز استان کرمان برگزار شد + تصویر

همزمان با هفتمین روز دهه فجر که با عنوان روز انقلاب اسلامی؛ نیروهای مسلح، امنیت و اقتدار ملی نامگذاری شده است یادواره شهدای سرباز استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با هفتمین روز دهه فجر که با عنوان روز «انقلاب اسلامی؛ نیروهای مسلح، امنیت و اقتدار ملی» نامگذاری شده است نخستین یادواره شهدای سرباز سپاه استان کرمان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در هشت سال دوران دفاع مقدس بیش از 400 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است که در این بین سربازان نقش مهمی داشتند.

وی با بیان اینکه سربازان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز نقش‌آفرین بودند و با همراهی مردم با انقلاب اسلامی همراه و هم پیمان شدند، گفت: یادواره شهدای سرباز فرصت مغتنمی برای معرفی شهدای سرباز و الگوگیری از این عزیزان است.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سربازان امروز باید بدانند که سربازان ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کیان نظام اسلامی چه جانفشانی‌هایی کردند، افزود: امروز افتخار همه سربازان این است که شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست.

وی با بیان اینکه امروز در یک جنگ آخر‌الزمانی قرار داریم و دشمن با تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به جنگ اسلام آمده است، ادامه داد: هر کس عملی انجام دهد که باعث خوشحالی دشمن شود بداند که سربازی شیطان را کرده است.

حسینخانی با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود را بگذاریم که در این مسیر سربازی، رضایت الهی را کسب کنیم گفت: بصیرت افزایی ما را از سربازی برای دشمن نجات می‌دهد و در این مسیر همیشه باید هوشیار و مراقب بود.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله تمام کشورهای دنیا با حزب بعثت عراق همراه کردند اما نتوانستند به نتیجه لازم برسند و در نهایت شکست خوردند، افزود: دشمن اذعان می‌کند که آنچه که ما را در جنگ تحمیلی به پیروزی رساند نیروی انسانی تربیت شده مکتب اسلام است که توسط زن مسلمان و مادر مسلمان تربیت شده بودند.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز دشمن تمام تلاش خود را گذاشته تا بنیان خانواده را نابود کند و زن مسلمان را به انحراف بکشد تا فرزندان خوبی تربیت نکند، بیان کرد: در امتحان سختی قرار داریم و باید در مقابل دشمن هوشیار و مراقب باشیم تا در دام دشمن نیفتیم.

استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید ,

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1663879

مهمترین اخبار ایران و جهان: