نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 17:07

برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد به قشم

برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد به قشم فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه مردم این جزیره فردا میزبان وزیر اقتصاد هستند، گفت: از جمله برنامه‌های وزیر در این سفر، کلنگ‌زنی شهر جدید قشم است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محمدحسینی فرماندار قشم امروز پنجشنبه با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با اشاره به سفر هیات دولت به استان هرمزگان، افزود: وزیر اقتصاد نیز در معیت آیت‌الله رییسی و دیگر اعضای دولت امروز به این استان سفر کرده و فردا میهمان مردم قشم است. 

وی خاطرنشان کرد: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، نشست با نخبگان جزیره قشم به منظور تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قشم با هدف بررسی مسائل و مشکلات مربوط به منطقه آزاد از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد به قشم است. 

فرماندار قشم بازدید از اتوبان شمالی قشم و نیز بوستان بانوان را از دیگر برنامه‌های وزیر در این سفر عنوان کرد و گفت: به طور یقین سفر هیات دولت به استان هرمزگان و شهرستان قشم برکات بسیاری خواهد داشت و ما امیدواریم بخشی از کمبودها و مشکلات این منطقه در نشست‌های پیش رو با اعضای دولت برطرف شود. 

محمدحسینی تصریح کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ و حمایتی بسیار خوبی به شهرستان قشم دارد و در همین راستا نیز روز سه‌شنبه هفته جاری وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان حضور یافت و پروژه‌هایی نیز به بهر‌برداری رسید و همچنین معاون وزیر آموزش و پرورش و معاون حقوقی رییس جمهور نیز در روزهای گذشته به منظور بررسی مسایل و مشکلات قشم به این منطقه سفر کردند. 

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: مهمترین رسالت مسئولان خدمتگزاری بی منت به مردم است و بی تردید مجاهدگونه و شبانه روز برای ارتقای رفاه و آسایش آنان تلاش خواهیم کرد.

  پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657179

مهمترین اخبار ایران و جهان: