نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1403 - 16:37

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

سرمربی پورتو معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اکنون به آمادگی همیشگی خودش بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کاساپیا شرکت کرد، با سؤال خبرنگاران درباره وضعیت مهدی طارمی و حضور یا غیبت وی در دیدار فردا شب مواجه شد.

وی در مواجهه با این سؤال و بازگشت طارمی به ترکیب اصلی پورتو در دیدار با ویتوریا گیمارش اظهار داشت: فقط درباره طارمی می‌پرسید؟ وندل و دنی ناماسو هم از تیم دوم پورتو روی نیمکت نشسته بودند و به زمین آمدند. درباره طارمی باید بگویم که او همیشه حرفه‌ای و به تیم متعهد است. طارمی در چند مسابقه به میدان نرفت، چون سایر بازیکنان در طول هفته بهتر از او بودند و مطابق استراتژی کادر فنی، بهترین گزینه ممکن به شمار نمی‌رفت.

سرمربی پورتو با تمجید از شرایط فعلی مهاجم شماره 9 تیم ملی ایران گفت: حالا مهدی همان بازیکنی است که همیشه بود. طارمی به خوبی تمرین می‌کند و رقابت خوبی با سایر بازیکنان دارد. طارمی اکنون یکی از گزینه‌ها برای بازی کردن در ترکیب تیم است، اما تنها گزینه‌مان نیست و ما می‌توانیم حتی بدون یک مهاجم بازی کنیم.

پورتو از ساعت 20:30 فردا در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال، میهمان کاساپیا خواهد بود. یاران طارمی با 59 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ پرتغال جای گرفته‌اند و 18 امتیاز با اسپورتینگِ صدرنشین فاصله دارند.

طارمی در 29 مسابقه‌ای که در فصل 24-2023 با پیراهن پورتو به میدان رفته، هشت بار موفق به گلزنی شده و چهار پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1702035

مهمترین اخبار ایران و جهان: