نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 22:43

تصویب تاسیس جمعیت هلال احمر شهرستان خمام

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از تصویب مجوز تاسیس شعبه جمعیت هلال احمر خمام در شورای عالی هلال احمر خبر داد و گفت: هلال احمر شهرستان خمام از دفتر نمایندگی به شعبه مورد تصویب قرار گرفت.

هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور، اظهار کرد: در این نشست مجوز تاسیس جمعیت هلال احمر شهرستان خمام از دفتر نمایندگی به شعبه مورد تصویب قرار گرفت. 

وی با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر بر اساس وظایف محوله افزود: با اضافه شدن شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان، انجام امدادرسانی در زمان حوادث و بلایای طبیعی تسهیل و تسریع می‌شود و هم دپوی اقلام مورد نیاز به روز شده و بصورت مناسب‌تر مدیریت می‌شود. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، تامین تجهیزات گسترده، ارائه خدمات به‌هنگام در زمان حوادث و بلایای طبیعی، آموزش همگانی برای عموم مردم، آموزش‌های تخصصی برای عوامل امدادی و اختصاص امکانات مورد نیاز برای تقویت روحیه خودباوری جوانان از مهم‌ترین سرفصل‌های فعالیت مستمر و تحول زیرساختی در شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان خمام است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639135

مهمترین اخبار ایران و جهان: