نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 10:41

اجرای ۲۵ پروژه استانی و ملی غیرابلاغی در سمپاد اصفهان

رئیس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال جاری ۲۵ پروژه استانی و ملی غیر ابلاغی را با محوریت مجموعه سمپاد اصفهان اجرایی کردیم که طی آن ۲۵ هزار دانش‌آموز را پوشش داده‌ایم.

احسان صنعتکار، رئیس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال جاری ۲۵ پروژه استانی و ملی غیر ابلاغی را با محوریت مجموعه سمپاد اصفهان اجرایی کردیم که طی آن ۲۵ هزار دانش‌آموز را پوشش داده‌ایم و امروز می‌توان گفت مجموعه آموزش و پرورش استان الگویی برای سراسر کشور است.

صنعتکار افزود: مهم‌ترین هدفی که در پس برگزاری این رویدادها دنبال می‌کنیم این است که دانش‌آموز در مدرسه و سیستم آموزشی حال خوبی داشته باشد و تمامی برنامه‌های اجرایی از این‌جهت است که هویت دانش‌آموز امروز پررنگ‌تر شود و تعلق خاطر او به محیط زندگی و پیرامونی افزایش یابد.

رئیس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: در سمپاد سه‌گام مهم مخاطب‌شناسی، توانمندسازی و اثرگذاری را در نظر گرفتیم چراکه تلاش می‌کنیم به شعار اصلی خود در مدارس سمپاد تحت عنوان تربیت افرادی تأثیرگذار در آموزش و پرورش و جامعه، عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه عینی‌ترین جلوه حاکمیت برای دانش‌آموز است و اگر بتوانیم برای دانش‌آموز حال خوبی در دوران تحصیل ایجاد کنیم، موفق شده‌ایم او را به‌عنوان فردی تأثیرگذار جهت برطرف‌کردن نیازهای کشور تربیت‌کرده‌ایم.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641679

مهمترین اخبار ایران و جهان: