نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 14:06

تبیین خدمات انقلاب زمینه‌ساز حضور حداکثری در انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات با تبیین خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، علی‌اکبر عزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه جهاد تبیین استان اظهار کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات با تبیین خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته فراهم شود که در این خصوص می‌طلبد هر یک از دستگاه‌ها بر اساس وظیفه‌ای که بر عهده دارند برای افزایش حداکثری مشارکت مردم تلاش کنند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت خوب اعتکاف، اعیاد رجبیِ و ایام‌الله دهه فجر استفاده و برنامه‌های این مناسبت‌ها را با رویکرد نهضت خدمات‌رسانی، ایجاد امید، شور و نشاط برگزار کرده و از این طریق مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دلگرم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات را مؤثر عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها، فضای مجازی، صداوسیما و امثال آن با تولید محتوا از روند پیشرفت کشور در مقایسه با دوران قبل از انقلاب و حال حاضر در روستاها، مراکز بخش و شهر یزد در حوزه‌های مختلف از قبیل راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی و ... اقدام و این خدمات‌رسانی‌ها را برای مردم تبیین و گزارش کنند.

پایان پیام/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645779

مهمترین اخبار ایران و جهان: