نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 12:59

کشف 11400 لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و سربیشه

ماموران نیروی انتظامی بیرجند و سربیشه 11 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان در این شهرستان‌ها کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ماموران نیروی انتظامی بیرجند و سربیشه ۱۱ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان در این شهرستان‌ها کشف و ضبط کردند. 

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه حاجی آباد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص  یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

 توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی در سربیشه

سرهنگ علی اکبر عرب پور، جانشین انتظامی سربیشه هم اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به ۴دستگاه سواری مشکوک شده که برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی،در بازرسی از خودروها، ۴ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه افزود: مأموران در این رابطه ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۴ نفر متهم دستگیر  کردند که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653279

مهمترین اخبار ایران و جهان: