نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 00:35

سردارسلیمانی نماد غیرت و استکبارستیزی بود

فرمانده مرزبانی کشور گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد عزت، غیرت، اخلاص، کارجهادی، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور سردار احمدعلی گودرزی به مناسبت فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

متن پیام سردار احمدعلی گودرزی به شرح زیر است:

«ولاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَموَاتاً بَل اَحیاءُ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون

چهار سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می گذرد.

سرداری که درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز، مستحکم تر شد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.

به راستی شهادت همان حیات عند رب است که نقطه پایانی معراج بشریت بوده و جز خالص شدگان درگاه الهی کسی به آن راه نخواهد یافت.

ایشان نماد عزت، غیرت، اخلاص، کار جهادی، استکبار ستیزی ، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود که در قالب «مکتب حاج قاسم» تجلی نمود و بار دیگر حق را پدیدار و باطل را مغلوب کرد.

از این رو تمام آزادی خواهان او را مدافع ملت ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند و الحق که نام سردار دلها برازنده او بود.

اینجانب چهارمین سالگرد شهادت افتخار آمیز سردار سرافزار اسلام و میهن عزیزمان ایران فرمانده همیشه پیروز، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، همرزمان شهیدش و همچنین شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان را که در حین برگزاری مراسم سالگرد ایشان شرکت کرده بودند و در اقدام تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و هموطنان عزیز تسلیت عرض می نمایم و برای مجروحان حادثه تروریستی کرمان از درگاه حق تعالی شفای عاجل مسئلت دارم».

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627079

مهمترین اخبار ایران و جهان: