نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 17:49

امام جمعه بابل: تا آخرین قطره خون‌‌مان مقاومت می‌کنیم

امام جمعه بابل در اجتماع مردم این شهرستان در محکومیت حادثه تروریستی در کرمان گفت: از دیروز که این حادثه اتفاق افتاد حضور مردم در مزار حاج قاسم بیشتر شد «امروز آمدیم اعلام کنیم که به کاروان بزرگ مقاومت متصلیم و آماده‌ایم با تمام وجود تا آخرین قطره خون مقاومت می‌کنیم».

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل عصر امروز در اجتماع خودجوش مردم بابل در میدان ولایت این شهرستان در محکومیت حادثه تروریستی در کرمان اظهار کرد: در طول تاریخ بسیاری از انبیا و مومنان در این امتحانات قرار گرفتند اینهایی که دیروز شهید شدند گناه‌شان چی بود کودکانی که تکه‌تکه شدند.

وی با بیان اینکه دشمن همچنان از شهیدسلیمانی عزیز ضربه می‌خورد به همین دلیل به زائرین این شهید رحم نکرد، گفت: سردار عزیز ما نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کرد و آنها کینه‌های خود را در مراسم سالگرد به نمایش گذاشتند.

امام جمعه بابل با اعلام اینکه زحمات امثال شهید سلیمانی بود که خاورمیانه را از غربی‌ها گرفت، افزود: حضور انصارالله در باب المندب برای آنها یک تهدید است و یک کشتی کوچک بدون اذن انصارالله عبور نمی‌تواند کند برای آنها بسیار سخت و سنگین است که منطقه از دست‌شان رفت و عصبانی هستند.

وی ادامه داد: از دیروز که این حادثه اتفاق افتاد حضور مردم در مزار حاج قاسم بیشتر شد «امروز آمدیم اعلام کنیم که به کاروان بزرگ مقاومت متصلیم و آماده‌ایم با تمام وجود تا آخرین قطره خون‌مان مقاومت می‌کنیم».

روحانی به سفر سردار شهید سلیمانی به شهرستان بابل در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: این شهید گرانقدر بر ما حق دارد شخصا در سال ۹۷ شاهد بودم که دعوت‌نامه‌های زیاد داشتند ولی گفت: « من بابل را انتخاب کردم » این انتخاب و حضور او حقی را برای ما ایجاد می‌کند  که تا آخرین لحظه عمر بایستیم.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626835

مهمترین اخبار ایران و جهان: