نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 17:58

رویداد بزرگ مردمی اشتغال همزمان با سفر رییس جمهور

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: با توجه به رویکرد دولت مردمی در بحث اشتغال همزمان با سفر رییس جمهور به استان هرمزگان و در حاشیه میز خدمت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی؛ رویداد بزرگ مردمی اشتغال برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان امروز اظهار داشت: با توجه به رویکرد دولت مردمی در بحث اشتغال همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان هرمزگان و در حاشیه میز خدمت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی؛ رویداد بزرگ مردمی اشتغال برگزار می شود.

وی ادامه داد:  رویداد مردمی اشتغال با هدف اتصال کارجویان و کارفرمایان برپا می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: سامانه جستجوی شغل نیز در خرداد ماه سال جاری رونمایی شد و استان هرمزگان بر اساس شاخص فعالیت های کاریابی های استان رتبه اول را در کشور کسب کرد. در مدت ۸ ماه تاکنون ۱۴۳۰ نفر از طریق سامانه جستجوی شغل مشغول به کار شده اند.

وی همچنین اظهار داشت:  در راستای جذب نیروی کار بومی از طریق سامانه جستجوی شغل در سال جاری تفاهم نامه اشتغال بین استانداری هرمزگان، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان و  شرکت پالایش نفت بندرعباس و فولاد هرمزگان امضا شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654835

مهمترین اخبار ایران و جهان: