نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 14:48

وداع زودهنگام نوا آمل از سوپرلیگ فوتسال بانوان

تیم نوا آمل با قبول دهمین شکست فصل، وداعی زودهنگام با سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، این روزها فوتبال، فوتسال و فوتسال ساحلی در استان مازندران از استقبال چشمگیری برخوردار شده و تا جایی که حالا در همه شهرها حداقل یک تیم بانوان وجود دارد.

فوتبالی که حالا یکی از رشته مورد علاقه دختران مازندرانی شده است. اما نتایج دختران مازندرانی در کشور چندان چنگی به دل نمی‌زند.

تیم نوا آمل با قبول دهمین شکست فصل، وداعی زودهنگام با سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور داشت.

تیم نوا آمل در یازدهمین هفته مسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، با نتیجه ۳ بر صفر در سالن ورزشی پیامبراعظم به تیم مس رفسنجان باخت.

راضیه پرسه، زهرا پیله‌ور مکی‌زاده، زهرا کیانی با گلزنی برای مسی‌ها در این بازی موجب سقوط نوا آمل به لیگ برتر فوتسال بانوان شدند.

نوا آمل با یک امتیاز و بدون برد در انتهای جدول ۸ تیمی مسابقات قرار دارد و حتی کسب ۳ برد در ۳ بازی آخر لیگ هم نمی‌تواند مانع سقوط نماینده مازندران شود.

این تیم فصل گذشته جواز صعود به سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

اما یک امیدواری برای آملی‌ها وجود دارد آن هم این است که سازمان لیگ قرار است سال آینده سوپر لیگ و لیگ برتر را ادغام کند و این موضوع مانع سقوط دختران آملی خواهد شد. باید صبر کرد و دید آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر!!؟

اما وارش نوشهر نماینده فوتبالی استان مازندران در رقابت‌های لیگ فوتبال به یک پیروزی پرگل و باارزش در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور دست یافت.

وارش نوشهر هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را برتری ۴ بر ۱ مقابل میزبانشان هیرادگستر کاسپین رشت در ورزشگاه سردار جنگل پشت سر گذاشتند.

نتیجه بازی تا دقیقه ۷۰ با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شود، ولی طوفان تیم وارش در ۲۰ پایانی هیرادگستر کاسپین رشت را غرق کرد.

زینب اسماعیلی در دقایق ۴۰ و ۸۹، بهاره صفرزاده دقیقه ۷۰ و فریماه کیانی دقیقه ۸۰، برای تیم وارش نوشهر در این مسابقه گلزنی کردند.

وارش نوشهر با ۸ امتیاز تیم ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور است.

به گزارش فارس؛ علاوه بر این تیم‌ها استان مازندران نماینده‌های زیادی هم در رده بانوان در سطح کشور و در لیگ‌های مختلف دارد که در صورت حمایت، این موضوع نوید آینده ای خوب برای دختران فوتبالی مازندران میدهد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636135

مهمترین اخبار ایران و جهان: