نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 15:55

‌پیش‌بینی بارش برف از امشب در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بارش‌ها از امشب در مناطق سردسیری و ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: با بررسی آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان آسمان غالبا ابری همراه با بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد( گاهی شدید) در ارتفاعات و برخی مناطق کوهستانی بارش برف( در گردنه‌ها کولاک برف) مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد افزود: بارش‌ها طی امشب برای ارتفاعات استان و مناطق سردسیری عمدتا به شکل برف مورد انتظار است.

وی بیان کرد: این سامانه بارشی بتدریج از بامداد یکشنبه تضعیف و از جو استان خارج خواهد شد با عبور این سامانه از جو استان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش محسوس دما و در برخی مناطق مه صبحگاهی مورد انتظار است.

این مسوول عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته گچساران با پیشینه‌ دمای ۲۳.۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و مارگون با کمینه دمای۱.۱ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان بودند.

همچنین طبق اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی استان تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز جمعه در یاسوج فرودگاه 20.5، سی سخت 17.5، دهدشت 17.3، لیکک 13.3 ، دوگنبدان 3.9 و امامزاده جعفر 2.9 میلی‌متر باران باریده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649979

مهمترین اخبار ایران و جهان: